Wednesday 12 June 2013

Talam

Assalamualaikum.

"I hate two-faced people, I can never decide which side to slap first"

Kau tahu ape maksud semua ni?
Kalau kau faham baguslah. Tolong, tolong and tolong.

Stop your drama okay dear? Such a dramaqueen.

Kau fikir kau apa? Diva? Hebat sangat?
PLEASE!

Kita, 6sahabat tapi yang sekarang tiggal 5 je sebab sorang dah pindah.
Kitorang selalu je ada. Always.
Kalau aku memang la kadang2 memang aku tak dapat nak tolong.
Macam cikedis je, kejap ad kejap tak.
Aku cakap pasal yang lagi 2 tu. Yela sorang dah keje dah, manada kat seolah lagi.

Yang lagi 2  sahabat kau  tu ade je.
Tapi kau? Termasuk aku la.

Kenapa nak tipu2 cerita gempak nak mampus sedangkan tu cuma tahi kau je?
Kenapa nak reka cerita?
Ape lagi tak cukup?
Nak perhatian? Tapi bila susah kau tak bukak mulut pulak. 
Tak paham lah kau ni. -,-

And aku tak kisah sangat la pasal hal ni, cuma aku agak sikit tekilan.
Yela, suka sangat kencingkan bestfriend aku pulak.
Copycat style dy bagai, suka orang yang sama, stalk orang yang sama.
Why? Yes aku tau korang dah rapat.
Tapi jangan nak bagi shitty kau kat dy boleh?

I know aku sekarang dah tak sangat luang masa dengan bestfriend aku.
Aku dah tak kua sangat.
Poket tengah koyak.
Yang kau boleh je kua dengan dy.
I dont care, just please take a good care of her. I love her.

Yes, aku jeles la korang dah rapat.
Tapi aku takdelah batak kawan sangat sampai semua orang takleh kawan dengan dy.
Cuma jangan la sebab kan dy sengal2 suka2 je kau nak kencingkan dy.
Aku je boleh. Kau tak boleh. FAHAM?

Please sahabat, kalau ade masalah, bagitahu je, jangan nak tipu.
Jangan tipu2 tu kau sedangkan tu artis.
Kitorang ikhlas kawan dengan kau tapi kau?
Aihh, asalkan kau bahagia sajalah.
Kitorang kat sini ade je selalu bila kau nak.

No comments:

Post a Comment